گیمرها سال گذشته مجموعاً 60 میلیارد دلار برای بازی‌ها، کنسول‌ها و خدمات مرتبط خرج کردند

گیمرها سال گذشته مجموعاً 60 میلیارد دلار برای بازی‌ها، کنسول‌ها و خدمات مرتبط خرج کردند

گزارشی که اخیرا توسط Ampere Analysis منتشر شده است نشان می‌دهد که صنعت بازی‌ها در سال گذشته مقادیر زیادی درآمد داشته است. طبق گفته Piers Harding-Rolls رئیس تحقیقات بازی‌های Ampere، صنعت بازی در مجموع 60 میلیارد دلار از فروش کنسول‌ها، بازی‌ها و خدمات اشتراکی مرتبط در سراسر جهان درآمد داشته است.

 

این، بدون تعجب، بالاتر از هر سال قبل از آن است Harding-Rolls . معتقد است که کمبود عرضه PS5 و Xbox Series X/S این اعداد را با حاشیه قابل توجهی کاهش داده است. به گفته وی، افزایش درآمد را می توان به پذیرش گسترده خدمات اشتراکی مانند Xbox Game Pass  نیز نسبت داد.

 

او گفت: «افزایش هزینه‌ها به دلیل قیمت بالاتر کنسول‌های جدید موجود در بازار و افزایش پذیرش خدمات اشتراکی مانند Xbox  Game Pass مایکروسافت بود.

 

علاوه بر این، همچنین تخمین زده می‌شود که هزینه بازیکنان برای لوازم آرایشی درون بازی و ریزتراکنش‌ها کمتر از سال ۲۰۲۰ بوده است البته فقط ۱ درصد . فروش فیزیکی تنها 30 درصد از کل فروش نرم افزار را تشکیل می دهد، در حالی که هزینه پخش کننده برای خدمات اشتراک نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

 

تخمین زده می شود که صنعت بازی در سال جاری حدود 61.1 میلیارد دلار درآمد کسب کند و یک بار دیگر رکوردها را بشکند. اگر سونی و مایکروسافت بتوانند کمبود سهام کنسول را در سال جاری کاهش دهند، این رقم می تواند با حاشیه قابل توجهی افزایش یابد.

کلمات کلیدی :

ps4

ps5

xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/9fcd

خبرنامه بازی ها

گالری